Populære indlæg

tirsdag den 18. september 2012

underligt. men glæder mig

Så er det imorgen jeg bliver 20 og glæder mig helt vildt.
For jeg skal spise sammen med min dejlige familie..

Men der kommer til at mange en person som har / stadig er en stor del af mig..
Min kære mor, jeg syntes det er underligt at jeg skal holde min 20 år's fødselsdag uden dig.
jeg ved at det bliver en hård dag imorgen uden dig.
og jeg tænker så meget på dig og jeg håbet sådan på at du var der til min 20 år's fødselsdag.
Men jeg ved du kan se mig lige meget hvor jeg er og hvilken dag det er så er du der også.

Men jeg glæder mig til at skulle holde fødselsdag sammen med min dejlige familie.
ved bare det er svært når min dejlige mor ikke er hos mig imorgen..

Men dagen imorgen står på hygge også skal jeg op til min mor med en blomst så hun ved jeg husker hende.
også skal vi spise.. også går turen nok til Haderslev bagefter hvor jeg har nogen vidunderlige venner som vil fejrer mig (:

Er helt sikker på det bliver en kanon dag imorgen <3
Også må vi ellers se hvad der skal ske..
jeg har glæd mig til den her dag i laaaang tid.
for det er en dag jeg aldrig vil glemme. og håbet på at min mor kunne være med.
men hun er i mit hjerte og i mine tanker.
og det er nok for mig nu hvor jeg intet andet valg har.

Men jeg ved at hvis hun var her.
ville hun sige.

Carina du bliver alt for hurligt stor hvor er min lille pige blevet af. (:
Og jeg er faktisk glad for at jeg ligner min mor mere og mere.
for så ved jeg hvor smuk jeg bliver når jeg bliver 50 (:

Men alt i alt så er jeg sikker på det bliver en fantastisk dag imorgen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar