Populære indlæg

tirsdag den 4. september 2012

Dejligt

Det er super dejligt at jeg er blevet gode venner med min bror og hans kæreste.
det har været hårdt at være uvenner med dem. 
Men nu er vi gode venner igen og det er super dejligt at være sammen med dem
har virkelig savnet dem 
glæder mig til at få mere til med dem for jeg kan ikke undvære min bror, enligt heller ikke hans søde kæreste, er glad for jeg ikke er helt alene mere som jeg har følt jeg har været.
Men nu er det hele ved at være på plads. Så jeg er rigtigt glad for at jeg har de to.
for det er nok dem der betyder mest for mig..










Så er jeg også blevet gode venner med kim.
Det er meget dejligt når han er venner med min bror.
så hvergang de holder noget så kan vi være der begge to uden problemer
det er virkelig dejligt (:



Så har jeg lige holdt fødselsdag sammen med Jeanette.
det var en super dejlig dag og aften.
Jeg blev hentet i odense også tog vi over til Jeanette, så kom Henriette os.
det var super hyggeligt. Så drik vi og fik noget at spise.. Så drik vi lidt mere og fik gjort os klar så tog vi ind hvor vi skulle holde vores fødselsdag .
Det kunne ikke have været en bedre aften.
Der kom nogen af mine venner og en veninde fra jylland af.
Det var dejligt at de ville komme (:

Så det har bare været super dejligt
er så glad så glad








2 kommentarer:

  1. Hej Søde...

    Det er virkelig lækkert at du er så glad, det gør mig rigtig glad. Det er fedt at følge dig og se hvordan du vokser og udvikler dig. Er så glad for at være i dit liv og elsker dig rigtig meget.

    Kram Jeanette

    SvarSlet