Populære indlæg

søndag den 21. oktober 2012

Godt og skidt..

Hold op hvor har det været nogen svære dage.
har været ked af det længe, og er jeg stadig, men er glad for at jeg har fået snakket om tingene..
Men alligevel har jeg stadig mange tanker og følser..
Men jeg skal kæmpe og det gør jeg..
tingene er virkelig svært for mig og jeg er rigtigt ked af det...
Men jeg VIL kæmpe for ham jeg elsker og holder af !
Jeg vil give alt for at vise at jeg kan blive den Carina han faktisk elsker..
og som min bror os kan kende..
jeg ved at jeg har været en kælling og en virkelig dårlig søster..
Men jeg kommer igen og er glad for at min dejlige bror sagde at han kunne se sin søster igen efter så laaang tid....

Jeg er så stolt af mig selv for at sige til min bror at jeg vil have hans hjælpe og takker min dejlige bror's kæreste for at kæmpe så meget for mig og min familie 1000 tak..
Jeg er glad for at min bror har dig og at du er en del af min familie....
Jeg ved at jeg har været svært at finde ud af men jeg vil vise både min bror, han's kæreste og ham jeg elsker at jeg kan være den pige som alle kender og savner..
Jeg er på vej tilbage og jeg kommer helt tilbage for jeg savner at være den pige som jeg var engang...

Den pige som er der for andre, tænker over hvad hun gør og siger.
er sammen med familien osv..
Det er den pige jeg skal være igen..

der er gået meget af mig efter jeg har mistet min mor.
og derfor har jeg gjort de ting som jeg har og ved at de ting har gjort ondt på rigtigt mange og nogen af de valg jeg har taget.
Men det er slut nu..
jeg ved at jeg ikke har været fair over for mange og jeg vil undskylde 1000 gange for jeg ved at jeg har været måske en dårlig veninde, søster og kæreste..
Men jeg vil så gerne lave om på det så folk kan se at jeg faktisk er den samme igen..

Der er så mange der har ville hjælpe mig og jeg ikke har taget imod det.
Men nu kan jeg selv spøger om hjælp og jeg er stolt for det er en rigtigt stor ting for mig...

Jeg glæder mig til at starte et "nyt liv" ny uddannelse og sikkert os nye venner..
Vil bruge min tid på at få det bedste ud af min uddannelse og vil bruge min tid på det der virkelig betyder noget for mig...

1. Min familie !
2. Min uddannelse !
3. Mine venner !

Det er det der betyder mest for mig.. og jeg takker dem der har været der for mig hele tiden.


1 kommentar:

  1. Det er dejligt at læse sødeste.. Det glæder mig at du nu har lyst til at prøve og starte på en frisk. Pas på du ikke presser dig selv for meget, eller har for store forventninger. Tag en dag af gangen og så skal det nok lykkedes for dig.

    Jeg savner dig rigtig meget, men du ved hvor jeg er. Elsker dig :D

    SvarSlet