Populære indlæg

torsdag den 26. juli 2012

Dejligt, men tænker tror og tja jeg ved det ikke

Det har været super dejligt at være på stranden sammen med tøserne igår..
Jeg har virkelig hygget mig (:

det er nu altid dejligt med en tur på stranden sammen med de søde piger..
det hare været et super lækkert vejr og bare kunne slappe af.
selv om det nu har været meget svært bare at slappe af
det er jeg ikke så god til. men det har været super lækkert.

tror os det har været meget godt for mig at jeg har kunne slappe lidt af.
og ikke finde på alt muligt at lave.
selv om jeg har kedet mig lidt (:

Men det er altid dejligt at slappe af ved stranden.
hoppe i vandet når man har lyst og hygge sig med dem man er sammen med ..
er rigtigt glad for jeg har fået slappet af


Det var os super dejligt at være sammen med to veninder som jeg ikke har set i noget tid.
i gør mig altid i vildt godt humør det er så dejligt..
og i er så søde og dejlige at være sammen med.. nyder det virkelig (: <3
Var super hyggeligt vi lige var ude og besøg min bror og han søde kæreste..
så hyggeligt så hyggeligt :)



Men der er vil altid noget der gør en dag lidt træls ?

Jeg prøver og gøre mit bedste til jeg får det godt.
men der er altid en eller flere der skal sige noget eller gør noget så man bare får det hele smidt tilbage i hoved. er ved at være godt træt af det,
for jeg syntes sgu os jeg prøver at hjælpe der hvor jeg kan..
Men når man så vil hjælpe så er det os forkert følere jeg tit..

Syntes ikke du er fair når jeg gerne vil hjælpe dig med det du har at tumle rundt med..
holder sgu af dig og vil altid være der.
du forstår bare ikke altid hvad jeg siger og hvad jeg gør.
men der er nogle grunde til at jeg gør som jeg gør.
du tror jeg lyver og ikke siger sandheden til dig..
jeg laver ikke andet end at håbe på du får det bedre og at vi måske kunne ses noget mere..
men det er som om der altid er noget galt med mig, eller med mine venner. og det er ikke iorden.
du kender dem ikke og du aner ikke hvad de gør for mig..

Men i din verden er der kun 1 ting og det er mig..
det os iorden men der er os andre i verden end kun dig og mig ...
ja sorry søde.
men det er rigtigt .. ved godt du holder meget af mig og jeg holder os meget af dig.
men du bliver os bare nød til at forstå jeg også skal have plads til at være mig selv..

NÅ men nok om det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar