Populære indlæg

torsdag den 19. juli 2012

Det kommer fra hjertet

Jeg kunne skrive her i time vis..

Der er så meget der fylder i mit hoved og i mit hjerte..
jeg savner dig og jeg savner det vi havde sammen,
tænker på dig hele tiden, og holder så meget af dig og jeg fandt ud af at jeg ikke kan undvære dig :'(
jeg tænker tit på hvordan vi har haft det sammen.
vi kunne alt sammen. Men nu er det hele bare væk
hvis jeg kunne ville jeg lave alt om..
jeg vil have alt tilbage som dengang vi skrev sammen først gang.
den gang vi så hinanden første gang.
da jeg fik de første blomster.
da vi fik vores første kys sammen.

Da vi kunne alt sammen, grine, græde være uvenner og bare kunne alt.
jeg var ikke bange for noget da du var hos mig.
jeg føler mig ensom og alene.

Jeg føler ikke jeg er elsket mere. jeg kan ikke elske nogen lige så meget som jeg engang elskede dig.
du gav mig styrke og sindsro. jeg var en pige jeg kunne lide at være.
jeg blev en som jeg aldrig havde været før ?
jeg følere stadig noget for dig.
men jeg ved det aldrig bliver det samme igen.

Men mit hjerte håber et sted. men der er os noget inde i mig der siger nej.
men jeg ved bare at der er en mening med det her..
ellers ville det jo ikke være sådan som det er nu..
der er mange der intet ved, men vi ved noget.
men 100 % hvad. aner vi ikke.
jeg ved bare at mit hjerte stadig tilhøre dig.

jeg takker og bukker for det du har gjort for mig . og at du har kunne holde ud i så lang tid.
og du holder ud endnu.
Du er stærk og du holder ved det du holder af og savner..
Du bliver selv om jeg ikke har været den bedste kæreste..

Men jeg har os mine grunde til at jeg har gjort som jeg har gjort..
fordi jeg har mistet og er bange for at elske dig for meget. For hvis jeg så mister dig hvad skal jeg så gøre ?
ja det er lige netop det der er problemet.

De kloge ord fra Faster <3
i elsker hinanden men hun har svært ved at elske dig for meget for hun er bange for at blive ked af det når hun mister dig / hvis hun mister dig..
hun elsker og holder af dig og det vil hun gøre i laaaang tid. også selv om i ikke er sammen..

Kan så tydeligt huske da vi sad og snakket om det.
jeg var ked af det. Faster forklaret hvordan du skulle takle mig.
faster siger så meget. men hvis der er nogen der kender mig..
er det Faster & dig <3

Men glemmer aldrig alt det vi havde sammen.
for det var det bedste i verden.
der er nemlig ingen som dig.
og jeg vil savne og holde af dig.
elske dig..
Og miste dig mange gange.
for alle blive uvenner. Men ingen vil have det som vi to har <3

Du skal bare vide.
jeg har lovet mor mange ting .
men ikke meget af det jeg har over holdt.
har det dårligt. men der er en mening med alt sødeste <3
er sikker på der er en mening med det der sker med os lige pt.

Undskyld.
men har brug for at komme ud med det.
for jeg kan ikke sige det med ord.
jeg sidder og skriver fra mit hjerte og mine tanker.

der er intet af det her jeg har følt før.
for jeg føler noget særligt for dig endnu <3
og det vil jeg gøre i lang tid.
fordi du fylder så meget i mit hjerte, min glæde og mine tanker.
du er en person jeg aldrig aldrig kommer til at glemme.
jeg er glad for jeg har dig.
for du er der altid lige meget hvad..

Men jeg vil elske dig til hver en tid. lige meget hvad.
ved jeg har lavet mange dumme ting. men jeg fortryder også meget af det.
men man vælger ikke selv hvem man falder for..

OG ja jeg er stadig fladet for dig.. <3
men jeg kan ikke lave om på det.
for det kommer inde fra mit hjerte.

Sorry sødeste men jeg ELSKER dig !

2 kommentarer:

  1. WOW.. hvor er det flot skrevet.. dejligt du kan komme af med dine tanker på en blog, når du har det som mange andre der ikke kan snakke med andre om det..

    SvarSlet
  2. Tak..
    jeg kan godt snakke om det..
    men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få det sagt. så det bliver på den rigtige måde..

    SvarSlet